wtorek, 27 marca 2012

Konkurs wiosenny Clover

Konkurs wiosenny
Dzisiaj rusza konkurs, który przygotowaliśmy dla Was razem z firmą Clover.
 

Zasady konkursu są bardzo proste:
1. Polubić fanpage firmy Clover [ TUTAJ ] 
2. Polubić amazing-beauty-case [ TUTAJ ] 
3. Należy stworzyć wiosenną stylizację,a następie przesłać ją na e-mail: amazing.beauty.case@gmail.com
(w nadsyłanych stylizacjach prosimy o podanie imienia i pierwszej litery nazwiska)

Autorzy 3 najciekawszych stylizacji zostaną nagrodzeni dowolnie wybraną przez siebie bransoletką z oferty firmy clover. www.e-clover.pl

Tak więc czekamy na Wasze pomysły!

42 komentarze:

  1. Thank you for the blog comment. :)
    I love the bracelet with the key!

    http://pursuingpoise.blogspot.com
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely dear! I`m your new follower! follow back and don`t forget to like my Facebook page :X

    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne, bardzo chetnie, dodalam do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytałaś czy obserujemy ;) Ok obserwujemy ;)
    Ja już dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że nie posiadam facebooka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Great bracelets! Thanks for your comment and I'm following you on GFC. I hope you'll follow back!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bransoletki są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki są bardzo kuszące :D

    Chętnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie bransoletki super obserwuję blog zapraszam też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję za piękny komentarz na blogasie :* z przyjemnością już Cię dodałam do obserwowanych :D i z przyjemnością wezmę udział w konkursie :) Zapraszam do obserwacji Bless The Mess: lenalona.blogspot.com

    Pozdro! Lona

    OdpowiedzUsuń
  12. Są super :D
    pewnie ja już dodaję do obserwatorów :D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że obserwuję:) i zapraszam do mnie:)
    Bardzo fajny blog, piszesz, że jesteś wizażystką mogłabyś mi polecić jakiś dobry kurs?

    OdpowiedzUsuń
  14. Udział w konkursie wzięty, może uda mi się chociaż raz w życiu coś wygrać ;)
    Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam. Będę tu wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwujemy, obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy konkurs! Powodzenia dla tych, którzy wezmą udział!

    OdpowiedzUsuń
  17. Love these, would really like that pink one! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za odwiedziny:) Dodałam już do opserwowanych:)
    Zapraszam ponownie http://mysweet-crazylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham takie bransoletki :)
    mam już 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za odwiedziny, dodałam do obserwowanych i liczę na to samo. Do kiedy można nadsyłać propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  21. No to w takim razie obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeeejku jakie piękne :O Zabieramy się za stylizację.! ;* Obserwujemy obserwujemy ^^ To do roboty.! <3

    http://niuniek-positively.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję.
    Jeśli podoba Ci się mój blog tak jak pisałaś, to obserwuj, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie są śliczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwujemy, obserwujemy !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pewnie że tak ;) ja właśnie dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne *.*
    obserwujemy ? ja już :*
    happybeaauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. poczuje sie lepiej i ide pstrykac fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki za odwiedziny u nas. No my oczywiście obserwujemy! i zaperaszamy do rewanżu :* Lona

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej:)

    dziekuje za odwiedziny i komentarz, jasne, że obserwujemy, zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwujemy pewnie, że tak. Już obserwuję teraz czekam na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne.!! =) oczywiście obserwuję bo warto;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście, że obserwujemy :D! Z pewnością wezmę udział, bo bransoletki są pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi, I just started a blog.
    I wanted to know if you had time to check it peeps and become a member if it pleases you.

    Sincerely Apolline

    OdpowiedzUsuń
  35. zaobserwowałam i wysłałam stylizację na mail :) pozdrawiam shocostyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń