niedziela, 18 marca 2012

Garnier !

  Hej,
ostatnio postanowiłam sobie zakupić krem pod oczy. W drogerii natknęłam się na ciekawy skład jednego z nich - Garnier Skin Naturals Essentials Regenerating Eye cream. Wyciąg z pestek słonecznika ujędrnia i rozświetla okolice oczu. Nie podrażnia skóry, delikatnie tłusty,do każdego rodzaju skóry, bardzo przyjemy zapach i co najważniejsze bardzo ale to bardzo wydajny. Już niewielka ilość kosmetyku znakomicie się rozsmarowuje. Używam go już od jakiegoś miesiąca i muszę powiedzieć, że poprawę widać było już po 14 dniach stosowania. Polecam, z racji na świetne działania oraz cenę ok. 13 zł :D Ocena :5 !




Jeśli szukacie czegoś delikatnego, naturalnego i taniego to kosmetyk dla Was :D 
Pozdrawiam, Justyna.

38 komentarzy:

  1. Też muszę o tym pomysleć, wstyd się przyznać, ale mam 31 lat i jeszcze nie używam kremu pod oczy, bo nie muszę. Dobre geny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kocham produkty z Garnier !! Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. it seems very good!:) kisses!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie kończy mi się mój krem pod oczy, może się skuszę na tego Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very interesting blog, follow u, follow me :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Blog! Sure we can follow each other! Im following you :)

    LilacTeaCups.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam produykty z garniera:) Ale po twojej recenzji chyba się do nich przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Never used, seems to be good.
    XOXO.

    http://www.descontraidas.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam problem z cieniami pod oczami to działa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi troszeczkę rozjaśniło. :)

      Usuń
  10. w takim razie chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!.
    Is power if we are open in the field of communication, open new horizons that you know every day!
    There is also the possibility that in other countries, people who share the same passions as you.
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam krem z garnier ale do cery suchej:) ok obserwuje, ty tez mnie obserwuj ok? :D pozdro :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo... tematyka Twojego bloga zdecydowanie mi odpowiada.
    Obserwuję :)
    http://ditty-lemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt:) Będę musiała spróbować, bo mam czasami cienie pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie, imienniczko. ;D Jesteś w obserwowanych. ;D
    Ja, niestety, nie używam Garniera, bo testuje na zwierzętach..

    OdpowiedzUsuń
  16. Juz dodaje. Bardzo fajny blog! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog;)) Muszę wypróbować ten produkt ;)) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, ze możemy się poobserwować :)
    ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy produkt i fajny blog kochana ;)

    pewnie że mam ochotę poobserwować już dodaję i mi też będzie miło jak dodasz :*♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pytałaś mnie na blogu, czy się poobserwujemy? Odp brzmi: jasne, że tak! :) ja już obserwuję - zdjęcie Shakiry to ja :) teraz Twoja kolej :) :) czekam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję. :) Pewnie, że obserwujemy! Uwielbiam kosmetyki i będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja już obserwuję od jakiegoś czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Garniera, więc chyba się skuszę kiedyś na ten kremik :)
    Dziękuję za miłe słowa, oczywiście jak najbardziej możemy się poobserwować, ja dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Możemy obserwować :)

    Ostatnio kupiłam krem z firmy Garnier i całkiem całkiem jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwujemy.:)

    Zaraz po wielkanocy biegnę po niego! :)) Muszę trochę zadbać o skórę w okół oczu.:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję:) Teraz czekam na Twoją obserwację

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miłe słowa. Tak, obserwujemy, będzie mi miło:)
    Dzięki Tobie dużo dziewczyn kupi sobie krem pod oczy:) Szczerze, to ja go jeszcze nie widziałam, ale skoro działa na cienie to chyba się skuszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. WoW ! przejrzałam poprzednie notki, śliczna z Ciebie dziewczyna, naprawdę : )
    Oczywiście obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Jak za taką cenę to warto spróbować ten krem, tym bardziej że już od długiego czasu szukam czegoś pod oczy:) Dzięki;]

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń
  30. krem napewno wypróbuję, Ps - tak obserwuje cie i licze na to że ty tez będziesz do mnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. także używam tego kremu! bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O trzeba się rozejrzeć bo mój na wykończeniu :)

    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oj nie - kremy pod oczy z garniera uczulały mnie :(( piekła mnie skóra pod oczami :((
    miałam coś podobnego tylko w tubce

    OdpowiedzUsuń